بیا توو که دلم گرفته

بیا توو که دلم گرفته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 19772
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




 

ما بیوفا نمیشیم ...

چطور فراموشت کنم من عزیز؟

تویی که واسه دردای من مرحمی

چطور فراموشت کنم نمیشه

تو قلب من میمونی تا همیشه

هر چند که بیوفایی رسم دنیاست

اما بدون ما بیوفا نمیشیم

دل به کسی نمیدیم وقتی دادیم

تا آخر عمر ازش جدا نمیشیم

روزی که تو دلم اسم تو هک شد

اون روز اصلا فراموشم نمیشه

کاشکی که تو دلت واسم بسوزه

پیشم بمونی خوب مگه چی میشه؟

ما آدما مراممون همینه

کاشکی یکم بیسشتر ما با مرام شیم

قدر همو نمیدونیم تا وقتی

بمیریم یا از همدیگه جدا  شیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مریم تاريخ: 26 / 8برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خوووش اووومدين. دوستای خوبم با دادن نظراتتون و شرکت تو نظر سنجی منو تو اداره وبلاگ خودتوون کمک کنید مسی از همه

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to donyaye-man.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com